Jak zarządzać profilem w Google Maps?

Aby zarządzać profilem w Google Maps, wykonaj poniższe kroki:
1. Zaloguj się na swoje konto Google.
2. Otwórz Google Maps na komputerze lub urządzeniu mobilnym.
3. Kliknij na trzy poziome linie w lewym górnym rogu ekranu, aby otworzyć menu bocznego paska.
4. Wybierz Twoje dane na mapach lub Twoje miejsca w menu.
5. Jeśli wybrałeś Twoje miejsca, kliknij na kartę Twoje profil.
6. Znajdź swoją firmę lub lokalizację na mapie i kliknij na nią.
7. Możesz teraz zarządzać danymi dotyczącymi firmy lub lokalizacji, takimi jak godziny otwarcia, dane kontaktowe, opis, zdjęcia itp.
8. Kliknij Edytuj dane lub Edytuj miejsce (w zależności od wersji Google Maps), aby wprowadzić zmiany.
9. Po wprowadzeniu zmian kliknij Zatwierdź lub Zapisz aby je zapisać.
10. Aby dodać nową firmę lub lokalizację, kliknij przycisk Dodaj nowe miejsce lub Dodaj lokal.
11. Po wprowadzeniu informacji dotyczących nowej firmy, lokalizacji lub usługi kliknij Dodaj lub Zapisz.
12. Możesz również zarządzać recenzjami i odpowiedziami na recenzje na swoim profilu w Google Maps, aby utrzymać interakcję z klientami.
Pamiętaj, że profile w Google Maps są publiczne, więc zawsze upewnij się, że wprowadzasz i utrzymujesz dokładne i aktualne informacje o swojej firmie lub lokalizacji.